Emisiunea „România, te iubesc!”, difuzată de Pro Tv, duminică, de la ora 18, a fost lider absolut de audienţă, atât pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, cât şi pe publicul din mediul urban.
Cele două anchete realizate de corespondenţii Ştirilor ProTv Rareş Năstase şi Paula Herlo: pe urmele hoţilor de oase şi speranţe congelate au ţinut telespectatorii cu ochii pe ProTv, potrivit unui comunicat al postului de televiziune din Pache,
Astfel, în intervalul 18:00 – 18:58, atunci când a fost difuzată emisiunea, ProTv a înregistrat, pe publicul comercial din mediul urban, o medie de 6,5 puncte de rating şi 15 procente din cota de piaţă, spre deosebire de Antena 1, principalul competitor, care s-a clasat pe locul al II-lea, cu 5,1 puncte de rating şi 11,9% din cota de piaţă.
Şi pe publicul din mediul urban ProTv a fost lider de audienţă şi a obţinut, în medie, 5,3 puncte de rating şi 11,1% din cota de piaţă, în timp ce Antena 1, clasată pe următoarea poziţie, avea doar 3,8 puncte de rating şi 8% cotă de piaţă.
În minutul de aur al emisiunii, 18:57, peste 2.000.000 de telespectatori de la nivelul întregii ţări urmăreau emisiunea „România, te iubesc!”, iar ProTv înregistra, pe publicul comercial, un rating de 11,2 puncte şi 25,1% cota de piaţă.
Emisiunea „România, te iubesc!”, difuzată de Pro Tv, duminică, de la ora 18, a fost lider absolut de audienţă, atât pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, cât şi pe publicul din mediul urban.
Cele două anchete realizate de corespondenţii Ştirilor ProTv Rareş Năstase şi Paula Herlo: pe urmele hoţilor de oase şi speranţe congelate au ţinut telespectatorii cu ochii pe ProTv, potrivit unui comunicat al postului de televiziune din Pache,
Astfel, în intervalul 18:00 – 18:58, atunci când a fost difuzată emisiune