Marelvi, unul dintre cei mai importanţi distribuitori independenţi de electrocasnice din România, își propune să depășească până la finele anului o cifră de afaceri de peste 40 de milioane de euro, după ce, în primele luni ale acestui an, au avut un rulaj similar cu cel din primele şase luni ale anului trecut.
Aproximativ 40% din cifra de afaceri a Marelvi este reprezentată de vânzările de aparate frigorifice. Pe acest segment, Marelvi reprezintă din anul 2008 divizia de produse electrocasnice Liebherr pe piaţa locală. În prezent, brandul premium Liebherr deține peste 25% din piața electrocasnicelor frigorifice premium din România și este cel mai important brand din portofoliul companiei.
Peste 10.000 de aparate produse zilnic în fabricile Liebherr
Cu o cifră de afaceri de peste 9 miliarde de euro în 2012, Grupul Liebherr include astăzi 100 de companii din întreaga lume și este unul dintre cei mai importanți jucători în industria electrocasnicelor la nivel internațional, în acest domeniu producând exclusiv aparatură frigorifică.
Datorită acestei specializări dezvoltate pe parcursul a peste 50 de ani în fabrica din Germania, Liebherr a ajuns să fie recunoscut ca expert pe acest segment. În fiecare zi, peste 10.000 de aparate sunt produse în fabricile Liebherr.
Directorul executiv al Marelvi, Marian Burlan, spune că românii sunt tot mai interesaţi de achiziţionarea de produse electrocasnice premium, de calitate:
„În general, nevoia clienților de îmbunătățire a confortului personal a depășit reticența în a cheltui anumite sume de bani. Până la finalul acestui an, vizăm vânzarea unui număr de produse Liebherr cu mult superior față de anii anteriori, iar pentru următorii trei ani vizăm dublarea volumului de vânzări pentru acest brand. Dorim pentru acest semestru o creștere a vânzărilor cu 50% față de aceeași perioadă a anul