Într-o perioadă în care preţul este principalul criteriu în procesul de cumpărare, retailerii români deschid magazine de tip outlet, care oferă reduceri de până la 90% faţă de preţul din magazinele obişnuite, pentru a face faţă expansiunii agresive a jucătorilor străini şi scăderii consumului.
Familia Miheţ, proprietara magazinelor House of Art şi Fox, va deschide în Era Shopping Park din Iaşi un outlet sub brandul San Francisco Outlet unde va comercializa 10.000 de produse cu preţuri ce încep de la 4,9 lei. În magazinul din Iaşi vor fi vândute produsele brandurilor Eponge, House of Art, Fox, Fornarina şi Playboy.
Acesta nu este primul outlet al familiei Miheţ, care a testat piaţa cu acest format şi în Fashion House din Militari, aici fiind deschis un outlet House of Art. În acest centru comercial au deschis magazine de tip outlet şi alţi retaileri români, precum Jolidon, Steilmann sau Benvenuti.
„În magazinul nostru de tip outlet vin în principal clienţii cu venituri mici şi medii. Preţurile produselor din colecţiile de acum câţiva ani pot scădea la doar 10% din preţul iniţial. La produsele din colecţia actuală avem obligaţia ca în outlet să avem preţuri cu 30% mai mici faţă de magazinele obişnuite“, spune Dan Pavel, proprietarul retailerului de încălţăminte Benvenuti. El este însă de părere că deşi preţurile sunt mici, vânzările sunt sub aşteptări.
Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro
Acest articol a apărut în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 09.08.2013
ZF Corporate este serviciul specializat de ştiri cu plată al Ziarului Financiar. Pentru a putea citi aceste ştiri trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Imobiliare şi altele). Detalii de abonare la ZF C