Testat de noi în Alsacia, 308 s-a dovedit un rival puternic pentru vedetele clasei, Volkswagen Golf, Ford Focus, Renault Megane sau Citroën C4. Intrat pe piaţa franceză încă de pe 20 septembrie, noul Peugeot 308 a fost pus la dispoziţia jurnaliştilor din întreaga lume săptămâna trecută la Colmar, în Alsacia. Testul realizat de noi a dovedit încă o dată că automobilul este oarecum asemănător cinematografului american. La fiecare remake eşti nevoit să cauţi întâ
Testat de noi în Alsacia, 308 s-a dovedit un rival puternic pentru vedetele clasei, Volkswagen Golf, Ford Focus, Renault Megane sau Citroën C4.
Intrat pe piaţa franceză încă de pe 20 septembrie, noul Peugeot 308 a fost pus la dispoziţia jurnaliştilor din întreaga lume săptămâna trecută la Colmar, în Alsacia. Testul realizat de noi a dovedit încă o dată că automobilul este oarecum asemănător cinematografului american. La fiecare remake eşti nevoit să cauţi întâi deosebirile de versiunea anterioară, şi abia apoi poţi spune dacă filmul sau, în cazul nostru, autoturismul îţi place sau nu.
Pornind de la această idee, trebuie spus că, spre deosebire de 307, model care nu va fi comercializat în paralel, noul 308 are un aspect mai apropiat de supranumele de felină al mărcii franceze. În exterior, noul leu din Sochaux este mai lung cu 7,4 cm şi mai lat cu 5,3 cm faţă de predecesorul său, dar are o înălţime mai mică (-1,2 cm). Rezultatul acestor modificări de dimensiuni, dar şi al amplasării în habitaclu a unor scaune mai bine profilate şi mai puţin voluminoase constă în faptul că pasagerii din faţă beneficiază de un spaţiu mai mare. Bancheta din spate se poate dovedi însă incomodă pentru persoanele cu înălţimi peste medie, din cauza plafonului aflat mai jos. Oricum, confortul este peste medie, iar sistemele electronice de asistenţă oferă şof