CNA vrea să desfăşoare, în luna octombrie, împreună cu Asociaţia Berarii României, o campanie în şcoli, prin care să încurajeze adolescenţii să consume bere fără alcool, în locul celei cu alcool, a anunţat Laura Georgescu, preşedintele CNA, vineri, în cadrul unui seminar organizat la Bucureşti, informează Mediafax.
Laura Georgescu, preşedintele Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA), a fost prezentă, vineri, la un seminar despre autoreglementarea sectorului berii din România, organizat la Bucureşti de Asociaţia Berarii României. La eveniment au participat mai mulţi reprezentanţi ai Asociaţiei Berarii României, dar şi ai Consiliului Român pentru Publicitate (RAC).
În acest context, Laura Georgescu a vorbit despre parteneriatele pe care CNA le are cu cele două organisme, precizând că întotdeauna aceste colaborări au generat campanii de prevenire în privinţa consumului de alcool, de protejare a minorilor, dar şi de informare corectă a consumatorilor.
Citeşte şi SCANDAL. Cristina Trepcea (CNA): Mi s-a spus că preşedintele Laura Georgescu a afirmat că iau bani de la ProTV
De asemenea, Georgescu a precizat că, în momentul de faţă, CNA şi Asociaţia Berarii României pregătesc o campanie privind înlocuirea consumului de bere cu alcool în rândul adolescenţilor cu cel al berii fără alcool. "Asta este cel puţin ce ne-am propus pentru toamna acestui an", a spus Laura Georgescu.
Ea a precizat că ideea campaniei are la bază faptul că experţii CNA s-au deplasat recent în şcoli şi au constatat problemele cu care se confruntă adolescenţii. "Se consumă alcool în rândul adolescenţilor sub 16 ani", a spus Laura Georgescu.
Citeşte şi Un spot publicitar pentru ColonHelp, interzis de la difuzare de către CNA
"Avem această campanie de promovare în parteneriat cu Asociaţia Berarii României, cu care vrem să mergem prin şcoli, să creăm evenimente ş