Bucureştenii racordaţi la RADET, cărora li s-au emis facturi la întreţinere mai mari decât anul trecut, sunt îndrumaţi public, de către primarul Capitalei, Sorin Oprescu, să depună reclamaţii la sediul municipalităţii. De asemenea, au la dispoziţi numărul de telefon 0800.800.882, unde pot suna gratuit pentru aceeaşi problemă.
În ultima perioadă, mai mulţi bucureşteni s-au plâns că temperatura din locuinţe a scăzut considerabil şi că, în plus, facturile pe luna decembrie au fost chiar şi duble faţă de iarna trecută. Primarul Oprescu a precizat ieri că subvenţia a fost plătită şi că nu ar trebui să scadă nivelul de căldură din case.
Primele explicaţii date de şefii RADET au fost legate de subvenţia neplătită, de datoriile către Elcen şi de decizia Distrigaz Sud de a opri furnizarea de gaze.
„Am discutat cu directorul RADET, domnul Becheanu, şi mi-a arătat facturile de anul acesta şi cele de anul trecut. Sunt la fel, aşa că îi sfătuiesc pe bucureştenii care primesc facturile umflate să discute cu administratorii şi să verifice dacă majorările nu provin din alte cheltuieli”, a declarat primarul general Sorin Oprescu.
Edilul a mai anunţat că îşi menţine promisiunea de a acorda subvenţii la căldură şi în această iarnă, deşi „Guvernul nu şi-a onorat până acum contribuţia de 300 de milioane de lei”. Şi reprezentanţii RADET Bucureşti au dat asigurări că va fi cald în case după ce în urmă cu câteva zile, agentul termic furnizat avea temperatura cu şase grade sub cea normală.
“Primăria Capitalei a făcut plăţi în valoare de 100 de milioane de lei reprezentând subvenţia la căldură astfel că distribuitorul ELCEN a putut plăti factura la furnizorul de gaz, iar presiunea a revenit la normal“, a declarat purtătorul de cuvânt al RADET, Dragoş Moldoveanu. Oficialii au făcut aceste precizări mai ales că meteorologii au anunţat că, la acest sfârşit de săptămână,