Arpad Paszkany vrea înapoi taxa de înmatriculare de 15.000 lei a bolidului cu motor de Formula 1, Gică Popescu a renunţat la maşină de „ruşine, pentru că se uita lumea după ea”
Producătorul a alocat României 15 maşini pentru 2008 şi 25 pentru 2009. Înmatriculate sunt 60 de modele, peste jumătate cumpărate la mâna a doua
Posesorii români de Ferrari sunt puţini şi preferă să rămână în anonimat. Afaceristul Ion Ţiriac este printre puţinii care au recunoscut public faptul că au o maşină Ferrari, şi asta pentru că este de notorietate pasiunea sa pentru motoare şi colecţia de modele exclusiviste pe care le are în garaj. Deşi se spune că Elan Schwartzenberg ar fi intrat recent în posesia unui model al „căluţului cabrat”, omul de afaceri ne-a declarat că momentan nu are o asemenea maşină în garaj. Bolidul exclusivist a prins însă la oamenii din lumea sportului. Bossul CFR Cluj, Arpad Paszkany, are un Ferrari 599 GTB Fiorano dotat cu motor de Formula 1, de 800 CP. Se pare că taxa de primă înmatriculare a bolidului l-a costat pe Paszkany 15.000 lei, iar patronul CFR ar fi dat statul român în judecată pentru recuperarea acestei sume. Fostul jucător de fotbal şi impresar Gică Popescu a avut un Ferrari de 180.000 euro pe care l-a vândut la câteva luni de la cumpărare. „Se uita lumea după mine, îmi era ruşine şi am renunţat la el”, ne-a explicat Popescu.
Modelul California abia lansat, cumpărat înainte de a fi expus
În România sunt înmatriculate circa 60 de maşini marca Ferrari, dintre care zece noi şi 15 second-hand au fost înmatriculate în 2008. După ce „căluţul cabrat” a intrat oficial în România prin Forza Rossa, importatorul a negociat numărul de maşini alocate anual, de la 15, în 2008, la 25, în 2009 pentru a încerca să facă faţă cererii, care a crescut constant până a ajuns dublă faţă de ofertă. Chiar şi aşa, cele 25 de locuri alocate an