Ambele proiecte care se deruleaza in prezent pentru modernizarea caii de rulare a tramvaielor inainteaza cu pasi repezi. La santierul de pe Axa Sud, constructorul care se ocupa de modernizarea sectorului Podu Ros - CUG pregateste terasamentul pentru calea de rulare a tramvaiului, cale ce va fi reabilitata complet in aceasta zona. Sinele de tramvai sunt montate pe traverse si in urmatoarea perioada, vor fi montate definitiv. Viarom si Mari Villa sunt companiile care se ocupa de lucrari.
In cazul proiectului de modernizare pe zona blv. Nicolae Iorga - Tatarasi, constructorul a trecut deja la montarea sinelor pe mijlocul carosabilului. "Vor continua lucrarile de asfaltare pe zona Nicolae Iorga, inspre Tesatura, pentru pregatirea suportului pe care va fi asternuta linia de tramvai, dar si lucrarile de asamblare a liniei de tramvai pe tronsonul cuprins între intersectia Rond Vechi, spre capat CUG", a precizat viceprimarul Mihai Chirica.
Finalizarea întregului proiect al Axei Sud Podu Ros – CUG este planificata pentru luna iulie 2015. Valoarea totala a proiectului este de 87,6 milioane lei, din care aproximativ 70 de milioane provin din fondurile europene nerambursabile. În totalitatea sa, proiectul înseamna înlocuirea a 8 kilometri linie simpla de tramvai, reabilitarea retelei stradale pe o suprafata de 66.000 metri patrati, modernizarea trotuarelor pe 30.000 metri patrati si realizarea unei piste de biciclete cu o lungime de 4 kilometri.
Ambele proiecte care se deruleaza in prezent pentru modernizarea caii de rulare a tramvaielor inainteaza cu pasi repezi. La santierul de pe Axa Sud, constructorul care se ocupa de modernizarea sectorului Podu Ros - CUG pregateste terasamentul pentru calea de rulare a tramvaiului, cale ce va fi reabilitata complet in aceasta zona. Sinele de tramvai sunt montate pe traverse si in urmatoarea perioada, vor fi mo