Pentru cine e pasionat de regie, exista in Taverna Soul Kitchen numeroase momente numai bune de studiat. Acum sase ani, Fatih Akin revitaliza cinematografia germana Cu capul inainte. "Gegen die Wand"cistiga Berlinala din 2004, devenind mai apoi un imens succes la public in multe tari europene. Regizorul german de origine turca repopula geografia teutona, saracita spiritual prin duritatea experimentelor estetice, intelectualiste contrapuse sirului de comedii pentru consumatori de bere. Povestea imigrantilor turci descoperea o alta Germanie, in care nemtii autohtoni erau absenti sau ridicoli, viata aflindu-se in alta parte: in calea barmanului imigrant trecut de 40 de ani care, dupa o incercare de sinucidere, o intilnea la spitalul de nebuni pe Sibel, cu 20 de ani mai tinara. Ea isi tot sectiona venele, incercind sa scape de influenta familiei traditionaliste care nu o lasa sa-si traiasca tineretea. Cei doi se aliau intr-o casatorie de forma, care o salva pe ea de familie si ii dadea libertatea mult-visata de a dansa singura si cu alti barbati, in stilul promis de democratia tarii gazda. Numai ca barbatul se indragosteste de femeie inauntrul casatoriei de forma, iar iubirea impartasita il scoate din depresie, ii readuce bucuria dansului si a vietii. Tragicele episoade, comentate de melodii populare de la marginea Bosforului, continua cu o explozie de testosteron, in care barbatul ataca un jignitor al femeii, ucigindu-l. In inchisoare el sta, ea vizitindu-l; departe e iubirea. Turcoaica plecind, repudiata de familie, se intoarce in casa spirituala a stramosilor sai, in Istanbulul care, greu, cu prejudecati, o regazduieste acolo unde punk-ul nu e interzis si excesul poate fi. Eroul turc, iesit din inchisoare, purcede dupa ea, in Istanbul, o vede - ea tunsa, luata de altul, cu copil, schimbata. Intr-o camera de hotel, dupa mult timp, ei se iubesc si isi promit sa plece-n