Cel mai cunoscut crossover de la Toyota, Rav 4, se află de ceva vreme şi pe piaţa românească. O maşină care face o medie bună între una compactă de oraş şi una cu tracţiune integrală atât de trebuitoare atunci când vrem să facem o excursie la munte, pe drumuri forestiere. Celor care nu ştiu, putem să le spunem că Rav 4 a fost primul SUV compact care să adune avantajele unei transmisii integrale pe un şasiu de mică dimensiune.
Într-adevăr, volumul mic al maşinii este în avantajul conducătorului. Este o maşină în care te simţi bine, poate şi pentru faptul că nu are volumul interior al unui Discovery 3 sau Pathfinder. Nu de alta, dar pe drumurile forestiere, când „tangajul” este mare, apreciezi o maşină cu care călătoreşti nu prin care călătoreşti... Interiorul este cel obişnuit la Toyota. Strictul necesar, materiale de bună calitate, fără a se exagera cu luxul. O filosofie care a mers până acum, şi care, adaptată pentru RAV4 a adus la vânzări de un milion de bucăţi de la lansarea din 1994 până acum.
Noi am testat
Motorizare: 2.2D/150CP
Acceleraţie: 0-100kmh: 10,2s
Viteza maximă: 190 km/h
Cutie: 6M/T
Consum: 7.5/5.2/6.0 l
Cel mai cunoscut crossover de la Toyota, Rav 4, se află de ceva vreme şi pe piaţa românească. O maşină care face o medie bună între una compactă de oraş şi una cu tracţiune integrală atât de trebuitoare atunci când vrem să facem o excursie la munte, pe drumuri forestiere. Celor care nu ştiu, putem să le spunem că Rav 4 a fost primul SUV compact care să adune avantajele unei transmisii integrale pe un şasiu de mică dimensiune.
Într-adevăr, volumul mic al maşinii este în avantajul conducătorului. Este o maşină în care te simţi bine, poate şi pentru faptul că nu are volumul interior al unui Discovery 3 sau Pathfinder. Nu de alta, dar pe drumurile forestiere, când „tangajul” este mare, a