La cea de-a treia intalnire cu tema Cota îl face pe artist? din cadrul programului Arte Marţiale de la ICR vor participa ca invitati Vlad Ionescu şi Silvia Saitoc, conducătorii galeriei Atelier 35 a Uniunii Artiştilor Plastici. Dezbaterea moderată de criticul de artă Erwin Kessler va avea loc marţi, 29 iunie 2010, de la ora 18.00, la sediul ICR si va incerca sa desluşeasca cum funcţionează abţinerea de la strategiile de publicitate şi „deschiderea potrivit unui orar şi nu potrivit unor calcule”, se arata in comunicatul Biroului de Presa al ICR
„Primele două întîlniri din tripticul plasat sub genericul Cota îl face pe artist? (din lunile aprilie şi mai) au trasat două răspunsuri contrastante. Pe de-o parte, galerista Andreiana Mihail a fost apologeta promovării profesioniste, costisitoare şi permanente a artei şi artiştilor pe care îi reprezintă, la târguri internaţionale şi în publicaţii de specialitate, potrivit unei viziuni strategice şi concurenţiale, chiar sportive asupra artei angajate într-un calendar competiţional în care promovarea este ca un antrenament neobosit. Pe de altă parte, Dan Popescu a insistat pe relaţia directă pe care galeristul, ca promotor al artistului, trebuie să o aibă cu publicul, prin aducerea artei propriu-zise în preajma acestuia, prin refacerea contactului nemediat dintre amatorul individual de artă şi opera de artă nefardată cu praful stelar al publicităţii. Ambele perspective, deşi opuse, sunt, totuşi, strategii manageriale complementare, care au în vedere un marketing în jurul profilului deja conturat ca «brand» al artistului.
Există însă şi o a treia cale de promovare, ce nu ia în calcul nici una dintre aceste alternative, tocmai pentru că se raportează la artişti care (încă) nu există ca mărci înregistrate, ca «brand». Atelier 35, galeria Uniunii Artiştilor Plastici dedicată exclusiv tinerilor artişti, reuşe