Compania Apa şi-a înfiinţat de acum câţiva ani un call-center, unde clienţii pot transmite autocitirea, pot primi informaţii despre calculul facturii sau tarife sau orice alte informaţii, dar unde pot depune şi sesizări sau reclamaţii. Operatoarele de aici oferă toate informaţiile necesare în timpul programului, după care apelurile sunt preluate de dispecerat. Dacă în zilele obişnuite telefonul sună de 200 de ori, în unele zile numărul apelurilor ajunge să se ridice chiar şi la 700. „Cetăţenii sună la contact center, la 0268926, pentru informaţii legate de factură, de modalitatea de calcul a facturii, transmiterea indexului în urma autocitirii contorului, informaţii referitoare la lucrările programate, la avarii, informaţii referitoare la contract sau la obţinerea vizelor”, a explicat Cristian Stoian, reprezentant Compania Apa Braşov. Apelurile cetăţenilor sunt preluate până la ora 19.00 de către operatoarele de la Contact Center, după care ele ajung direct la dispecerat.
Compania Apa şi-a înfiinţat de acum câţiva ani un call-center, unde clienţii pot transmite autocitirea, pot primi informaţii despre calculul facturii sau tarife sau orice alte informaţii, dar unde pot depune şi sesizări sau reclamaţii. Operatoarele de aici oferă toate informaţiile necesare în timpul programului, după care apelurile sunt preluate de dispecerat. Dacă în zilele obişnuite telefonul sună de 200 de ori, în unele zile numărul apelurilor ajunge să se ridice chiar şi la 700. „Cetăţenii sună la contact center, la 0268926, pentru informaţii legate de factură, de modalitatea de calcul a facturii, transmiterea indexului în urma autocitirii contorului, informaţii referitoare la lucrările programate, la avarii, informaţii referitoare la contract sau la obţinerea vizelor”, a explicat Cristian Stoian, reprezentant Compania Apa Braşov. Apelurile cetăţenilor sunt preluate până la ora