În perioada 10-22 septembrie 2013 este timpul spectacolului în cetatea industriei europene a automobilului. La Frankfurt s-a instalat dictatura automobilului, unul dintre cele mai grandioase saloane ce dă mână liberă constructorilor de vehicule, designerilor şi şefilor de marketing să prezinte maşini de vis ori să testeze reacţia pieţei auto de pe bătrânul continent.
Întâlnirea cu visul german la cea de-a 65-a ediţie a IAA Frankfurt ( Internationale Automobil-Ausstellung) presupune peste 100 de premiere mondiale, numeroase concepte precum şi creaţii ale unor preparatori after-market.
Deschizând alfabetul, constructorul din Ingolstadt aduce la eveniment studiul Audi Sport Quattro Concept, un urmaş pentru legenda Quattro Sport S1 care în anii ’80 răsturna recorduri de la o etapă la alta a campionatului mondial de raliuri. Studiul compact lung de 4,60 metri, lat de 1,96 metri, înalt de doar 1,38 metri vine cu un sistem de propulsie hibrid pentru o putere totală de 700 CP şi un cuplu maxim de 800 Nm. Defalcat, unitatea termică V8 bi-turbo de 4.0 litri TFSI aduce un aport de 560 CP, în vreme ce unitatea electrică pune la dispoziţie 150 CP. Cântărind la gol 1.850 kg, bateriile de 14 kWh asigură un parcurs pur electric pe o distanţă de 50 km.
Cea de-a doua generaţie Audi A3 Cabrio profită de platforma modulară MQB, astfel că este elongată cu 18 cm comparativ cu primul model lansat în 2006. Dimensiunile sale sunt de 4,42 metri lungime, 1,79 metri lăţime cu un ampatament de 2,60 metri. Mecanismul soft-topului textil se decapotează electric în 18 secunde, manevră permisă din mers până la o viteză maximă de 50 km/h. Va exista şi o versiune S3 Cabrio, inima acestui atlet fiind un 2.0 TFSI de 300 CP şi 380 Nm.
Nava amiral A8 lansată în 2009 trece la jumătatea duratei sale de viaţă printr-o operaţiune complexă de întinerire. Audi A8 Facelift 2014 aduce o parte