Vânzările mărcilor BMW şi Mini, în România, au crescut cu 67,1 la sută în primul trimestru, ajungând la 620 unităţi livrate. Cele mai de succes modele sunt X5 şi Seria 3, potrivit datelor companiei importatoare. Astfel, livrările mărcii BMW au înregistrat o creştere de aproape 70 la sută, de la 336 unităţi în primele trei luni ale anului trecut, la 569 automobile în intervalul ianuarie-martie al acestui an. Marca Mini a înregistrat vânzări în creştere de la 35 de unităţi în primul trimestru din 2007, la 51 de automobile în intervalul corespunzător din acest an.
BMW Group a preluat activitatea de import a automobilelor BMW pe piaţa românească, în luna iulie a anului trecut de la Automobile Bavaria, care a rămas principalul dealer al mărcilor BMW şi Mini. (A.E.M.)
Vânzările mărcilor BMW şi Mini, în România, au crescut cu 67,1 la sută în primul trimestru, ajungând la 620 unităţi livrate. Cele mai de succes modele sunt X5 şi Seria 3, potrivit datelor companiei importatoare. Astfel, livrările mărcii BMW au înregistrat o creştere de aproape 70 la sută, de la 336 unităţi în primele trei luni ale anului trecut, la 569 automobile în intervalul ianuarie-martie al acestui an. Marca Mini a înregistrat vânzări în creştere de la 35 de unităţi în primul trimestru din 2007, la 51 de automobile în intervalul corespunzător din acest an.
BMW Group a preluat activitatea de import a automobilelor BMW pe piaţa românească, în luna iulie a anului trecut de la Automobile Bavaria, care a rămas principalul dealer al mărcilor BMW şi Mini. (A.E.M.)