Dublarea, la patru benzi, a celui de-al doilea tronson al ocolitoarei este încă la faza de „hârţogăraie”. CNADR nu are încă un termen concret pentru începerea lucrărilor, anunţate în 2012 cu „termen de inaugurare” martie 2013. Tronsonul I şi tronsonul III au deja patru benzi
În vara anului trecut, reprezentanţii Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale (CNADNR) susţineau că în martie 2013 vor începe lucrările la dublarea celui de-al doilea tronson al ocolitoarei Braşovului, care face legătura între DN 11 şi DN 13.
După cum au precizat, acum, reprezentanţii CNADNR pentru „Bună Ziua, Braşov”, lărgirea acestui segment de 6,5 km la câte două benzi pe sens este încă în faza de întocmire a documentaţiei, respectiv de revizuire a studiului de fezabilitate. Această operaţiune a fost făcută, însă studiul trebuie avizat şi de către Consiliul Tehnico-Economic al CNADNR. După aceasta, urmează… revizuirea proiectului tehnic şi a detaliilor de execuţie şi abia apoi demararea procedurilor de semnare a contractului de execuţie.
La sfântul... aşteaptă
Reprezentanţii Companiei de Drumuri nu au precizat însă, când se va finaliza toată „hârţogăraia” şi se va trece la lucruri concrete. „În ceea ce priveşte sursa de finanţare a acestui tronson, la fel ca pentru tronsoanele I şi III, va fi înaintată spre aprobare la Autoritatea de Management propunerea de finanţare din Fondul European de Dezvoltare Regională din cadrul Programului Operaţional Sectorial Transport şi din bugetul de stat”, a precizat pentru „Bună Ziua, Braşov!” directorul interimar al CNADNR, Mircea Pop.
4, 2 şi iar 4 benzi
Pe tronsonul II al ocolitoarei Braşovului se poate circula din iulie 2009, dar pentru ca pe întreaga centură să se poată circula în regim de autostradă (celelalte două segmente fiind construite din start cu câte două benzi pe sens) es