Acesta a fost proiectul de promovare turistică derulat de Primăria Braşov pe parcursul acestui an
În aceste zile s-a finalizat proiectul de promovare turistică a municipiului Braşov pe care l-a derulat Primăria Braşov cu fonduri europene. Proiectul „Braşovul – Centrul Turismului Românesc” a avut o finanţare de 990.122,06 lei, din care contribuţia proprie a municipalităţii a fost de doar 2,1%, adică de 16.148,21 de lei. „Am avut în vedere promovarea potenţialului turistic al municipiului Braşov pe trei obiective: Sărbătoarea Junilor, Rezervaţia de peisaj Masivul Postăvarul şi ansamblul monumentelor de arhitectură, de artă şi memoriale din municipiul Braşov. Au fost realizate şi distribuite un număr de 20.000 pliante, 60.000 broşuri, 20.000 hărţi, 5.000 DVD-uri şi 3.000 cataloage, toate promovând aceste obiective. Albumul este piesa de rezistenţă a proiectului, fiind realizat cu cercetătorul Dana Jenei. În acest album pot fi văzute fotografii de arhivă cu diferite clădiri ale Braşovului sau personalităţi marcante ale oraşului”, ne-a declarat Cecilia Doiciu, directorul Direcţiei relaţii externe din cadrul Primăriei Braşov. La materialele promoţionale s-au adăugat şi 15 roll-up, 150 eşarfe, 100 mesh şi 100 afişe stradale.
Toate materialele de promovare se pot consulta la cele trei puncte de informare turistică aflate în Piaţa Sfatului, în faţa Gării şi lângă Primăria Braşov, deasupra toaletei publice. „Am fost cu aceste materiale de promovare la două târguri de turism, cel de la Braşov - Transylvania Tourism Fair (13-15 mai 2011) şi la Târgul de Turism al României (03-06 noiembrie 2011). Iar la alte târguri la care nu am participat cu standuri am trimis doar aceste materiale”, a mai spus Cecilia Doiciu.
Şi sigla turistică a Braşovului - „Braşov - Take a breath of mountain air” a fost realizată tot cu fonduri din acest proiect, fiind totodată în