"Achiziţia are ca scop dezvoltarea celui mai mare grup de turism din România, cu operaţiuni atât online, cât şi offline. Paravion este lider pe segmentul de agenţii de turism care operează online în România, furnizând servicii de turism prin intermediul paginii de internet a companiei. Paravion a fost înfiinţată în anul 2005 de Millennium Tour şi este cea mai mare agenţie online din România, cu prezenţă şi în Bulgaria", se arată într-un comunicat al GED, citat de Mediafax.
Preluarea portalului face parte din strategia de consolidare a companiei în sectorul turismului, care a început în decembrie 2007, prin achiziţia Happy Tour.
Părţile nu au comunicat valoarea tranzacţiei.
"Considerăm segmentul online o linie principală de afaceri, aşteptată să înregistreze creşteri de două cifre procentuale, pe fondul cererii acestui tip de servicii. Prin achiziţia platformei, a paginilor de web, a know-how-ului şi a tehnologiei Paravion.ro, grupul a făcut un mare pas înainte, fiind singura companie de turism din România care oferă a gamă complexă de servicii de turism: călătorii corporate, pachete şi vacanţe personalizate, întâlniri şi evenimente şi, în prezent, operaţiuni complete B2C online şi confirmări în timp real", se menţionează în comunicat.
Paravion va rămâne compania online a grupului care oferă bilete de avion, rezervări de hotel şi închirieri de maşini, menţinându-şi numele şi operând independent de Happy Tour, care operează la nivel corporate. Portalul a înregistrat o cifră de afaceri de cinci milioane euro în 2009 şi aşteaptă o creştere de până la şapte milioane euro în 2010.
"Ca peste tot în lume, rezervările online cresc semnificativ şi în Romania, iar dacă ne dorim să fim cu adevărat pregătiţi să ne servim clienţii, achiziţia Paravion.ro constituie un pas esenţial pentru noi. În prezent, toate marile agenţ