Lupta pentru audienta si, implicit, pentru publicitate au transportat televiziunile, mari si mici, pe taramul fotbalului. Astfel se face ca microbistii pot vedea la televizor aproape toate meciurire Lupta pentru audienta si, implicit, pentru publicitate au transportat televiziunile, mari si mici, pe taramul fotbalului. Astfel se face ca microbistii pot vedea la televizor aproape toate meciurire din Divizia A, ca sa nu mai vorbim de partidele din campionatele Italiei, Spaniei, Angliei, meciurile din Liga Campionilor sau Cupa UEFA. In ciuda scandalurilor din campionatul intern si a tuturor acuzatiilor de blat, Divizia A este lider in ceea ce priveste numarul de telespectatori atrasi. Derby-ul dintre Dinamo si Rapid a avut cea mai buna audienta dintre toate partidele din week-end-ul trecut, avand un rating mediu de 12.8% si o cota de piata de 26.2% in mediul urban. Pe locul doi s-a clasat partida dintre moldovenii de la Piatra-Neamt si cei de la Bacau, cu un rating mediu de 6.4%. Steaua - Gloria Bistrita a fost a treia in top cu un rating mediu de 5.4%. Intr-un clasament general, dupa cele zece etape scurse pana acum, preferintele telespectatorilor s-au indreptat spre formatiile din Bucuresti, urmate indeaproape de Universitatea Craiova. Steaua, ca si la fotbal, a pornit ca din pusca, inregistrand la partida cu Brasov un rating mediu de 8.9%, lasand in spate Rapid-Oradea, cu 7.3 % rating si Arges-Dinamo cu 5.3%. Meciul in care s-au infruntat Rapid si Steaua, din etapa a doua, a reusit sa depaseasca chiar si Dinamo-Rapid, inregistrand un rating mediu de 13.5%, pe locul doi situandu-se Dinamo-Oradea, cu un rating de 7.7%. Jocul bun a dinamovistilor din acest inceput de campionat s-a facut simtit si pe "sticla". Craiova-Dinamo a tinut in fata ecranului 1.32 milioane de iubitori de fotbal, fiind urmata de confruntarea dintre Steaua si Ceahlaul, care a atras "numai" 896.000