O piesă care speculează un subiect politic deja mestecat de toate ziarele adună, de ceva vreme, un public consistent la Teatrul Nottara. "O mătuşă pierdută" a păstrat, însă, actualitatea O piesă care speculează un subiect politic deja mestecat de toate ziarele adună, de ceva vreme, un public consistent la Teatrul Nottara. "O mătuşă pierdută" a păstrat, însă, actualitatea umorului liber, speculând povestea mătuşii Tamara şi transformând-o într-o parabolă cu mari cârlige prinse de actualitate. Mătuşa Sahara (Marilena Chelaru) se leagă prin acte, pe viaţă (dar mai ales, pe moarte) de toate figurile politice dâmboviţene. Fiecare are ceva de ascuns şi de pus deoparte, iar generoasa rudă de împrumut le găzduieşte averile, ca un "bun" cetăţean. "Eu nu sunt numai Mătuşa voastră..., ci şi Mătuşa urmaşilor voştri... şi a urmaşilor urmaşilor voştri, în veacul vecilor!", spune Sahara, într-un acces... istoric, un laitmotiv al piesei care copiază tiparul "Scrisorii pierdute" de Caragiale. Spion şpiliescu, Marian Mătase, Bănescu şi Sana Mătase se detestă, dar nu pot trăi unii fără alţii. Iar mătuşa vine să încurce şi mai mult lucrurile, luându-le averile şi fugind în lume. Spectacolul regizat de Dan Tudor are multe stângăcii şi inadvertenţe, dar umorul, de multe ori imprevizibil, le curăţă, lăsând în urmă un produs agreabil. Piesa grupului "Vouă" poate fi văzută la Teatrul Nottara, pe 30 şi 31 mai, de la ora 19,00.