Hypermarketurile şi mall-urile se bat in oferte, promoţii şi in organizarea de evenimente deosebite in luna decembrie. Miza: dublarea vănzărilor şi a traficului de clienţi in magazin.CADOURI - Centrele comerciale se bat in promoţii in luna decembrie
Hypermarketurile şi mall-urile se bat in oferte, promoţii şi in organizarea de evenimente deosebite in luna decembrie. Miza: dublarea vănzărilor şi a traficului de clienţi in magazin.
Cadourile şi cumpărăturile de Crăciun sunt in plină efervescenţă, iar comercianţii se aşteaptă la profi-turi cu aproape 50% mai mari decăt in perioada similară a anului trecut. "Pentru perioada Sărbătorilor de iarnă din acest an ne aşteptăm la vănzări cu 40%-50% mai mari faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut", spune Andreea Mihai, director de marketing Carrefour.
Â
VĂNZaRI. Există insă produse a căror vănzare este chiar şi de căteva ori mai mare decăt intr-o lună normală. Cele mai cumpărate sunt băuturile carbogazoase, apa, vinul, podoabele de Crăciun, cozonacii, ciocolata in formă de Moş Crăciun, carnea, produsele tradiţionale gata preparate, jucăriile, pachetele de cadouri, imbracămintea, electrocasnicele, televizoarele etc. "Pentru aceste categorii vănzările se pot dubla, tripla sau pot fi de 4-6 ori mai mari decăt intr-o perioadă normală", ne-a declarat reprezentantul Carrefour. Companiile contribuie din plin la creşterea vănzărilor, ele achiziţionează pachete de cadouri pe care le trimit partenerilor de afaceri. Mulţi comercianţi şi-au extins spaţiul de vănzare sau au adus noi branduri in complexele comerciale, acum de Sărbători. City Mall a construit o parcare pe o suprafaţă de 31.000 de mp, structurată pe 14 niveluri, care are şi funcţiune de comerţ. Parcarea este practic o extensie a spaţiului comercial care va oferi servicii financiare prin intermediul a patru bănci. Tot aici va func