Una din şoselele importante din vest se face cu bitum din Ungaria. Constructorul centurii spune că are materiale pentru a termina varianta de ocolire, dar nu şi sprijin de la autorităţi. Durerea şoferilor care sunt în tranzit în vestul ţării şi dau de un trafic infernal ar putea să ia sfârşit din luna februarie 2009 pentru că există posibilitatea ca centura de ocolire, la care se lucrează de şase ani, să fie deschisă circulaţiei.
„Am cumpărat materiale în exces, am cumpărat un teren ca să avem pământ pentru partea de fundaţie, avem staţie de asfalt, aducem bitum din Ungaria de la Budapesta pentru că este mai bun şi mai ieftin decât în ţară, avem toate condiţiile ca să deschidem drumul în trei luni, deja cinci kilometri de centură sunt asfaltaţi şi, pe aproape tot sectorul rămas, suntem la stadiul de piatră compactată.
Din păcate, nu avem sprijin din partea nimănui. În ultimele cinci luni mai mult nu am putut face pentru că aşteptăm tot felul de semnături care întârzie cu săptămânile”, a spus directorul societăţii de construcţii Romstrade, Nelu Iordache. Ministrul Transporturilor, Ludovic Orban, a vizitat la acest sfârşit de săptămână şantierele din mai multe zone din vestul ţării.
susţine că lucrările
Vor fi gata la timp
Orban susţine că lucrările vor fi gata la termen. În acelaşi ton a vorbit şi despre lucrările de pe drumul naţional Timişoara-Lugoj, unde apreciază că firma de construcţii şi-ar fi redresat modul de organizare a şantierului. „Nu mai sunt semafoare pe sectoare foarte lungi care încetineau traficul şi mai mult decât poate să o facă un drum în lucru.
Le-am mai cerut să grăbească ritmul lucrărilor şi să se mobilizeze şi la iarnă pentru că acum vremea permite lucrări şi în sezonul rece”, a spus Orban. Dorinţa vecinilor din Ungaria caRomânia să termine mai repede autostrăzile