Am mers pentru prima oară cu Chevrolet Cruze la lansarea acestuia anul trecut. Şi, din păcate, după o perioadă de alte şi alte maşini... uitasem ce poate. O nouă motorizare de 2.0l di de 150 CP m-a făcut să îmi aduc aminte ce apreciasem înainte la Cruze. Criza economică a făcut-o şi mai accesibilă, iar preţul de pornire este de 9.530 de euro (TVA şi cele trei rable incluse) pentru versiunea pe benzină şi 113 cai. De banii ăştia primeşti, printre altele şase airbaguri, ABS, EBD, radio CD cu MP3.
Versiunea condusă de noi, cea de 150 de cai pe motorină, este vârful de gamă. Se apropie de 18.000 de euro pentru care oferă un consum de invidiat, o acceleraţie care te face să te simţi bine şi o stabilitate acceptabilă. În funcţie de drum, suspensiile pot fi ok sau prea puţin absorbante, atunci când totuşi denivelările sar calul.
Familie
Cruze este o opţiune interesantă pentru familişti. Este un Sedan extrem de încăpător fie că vorbim despre numeroasele spaţii de depozitare sau despre portbagajul cuprinzător. Şi ceea ce nu este de neglijat are multe elemente de siguranţă.
Exterior
Interiorul este unul onest. Nu iese foarte mult în evidenţă. Nu pot spune că are puncte tari, aşa cum nu pot susţine că are puncte slabe. Exteriorul însă face toţi banii. Cruze este o maşină frumoasă. Şi măcar din punctul ăsta de vedere face toţi banii...
Noi am testat
Motorizare 2.0 di/150CP
Cutie: MT5
Viteza maximă: 210 km/h
Acceleraţie: 0-100 km/h: 8,7
Consum: 7,0/4,8/5,6
News
NOUL I20
Noua versiune Hyundai i20 a sosit în România, cu preţuri începând de la 6.990 de euro cu TVA inclus. Hyundai a aplicat modelului său de clasă mică, i20, un prim facelift, asigurând creşterea eficienţei şi îmbunătăţirea performanţelor. Clienţii români pot opta pentru două versiuni de motorizare Euro 5: benzină 1.2 litri DOHC 78 CP şi diesel