Sambata dimineata, in jurul orei 5, in apropierea statiei CFR Lespezi, locomotiva garniturii de tren accelerat ce se deplasa de la Bucuresti la Suceava a fost cuprinsa de flacari. Mecanicul a constatat, la putin timp de la iesirea din gara Pascani, ca ceva nu este in regula cu locomotiva. La cativa kilometri de halta Lespezi, locomotiva a refuzat sa mai execute comenzile mecanicului, care a vazut ca la partea din spate a locomotivei a izbucnit un adevarat incendiu. Prima decizie pe care a luat-o mecanicul a fost oprirea trenului si alertarea pompierilor. Conform afirmatiilor unor ceferisti, mai multi calatori au coborat din tren si, pentru a evita un dezastrul, au impins locomotiva pe o distanta de cativa metri. La fata locului au sosit imediat trei autospeciale ale pompierilor militari de la o subunitate din Pascani. Dupa aproximativ o ora de lupta cu flacarile, pompierii au stins incendiul. In urma acestui incident, mai bine de patru ore, toate trenurile ce urmau sa traziteze Pascaniul au stationat prin diferite gari, halte sau in camp deschis. Feroviarii au reusit sa repuna in circulatie toate trenurile putin dupa ora 8,30. Tot la aceeasi ora a fost adusa, in depoul din oras, locomotiva fumeganda. La locul accidentului s-a deplasat o comisie care urmeaza sa investigheze cauzele ce au dus la incendiu. Contactat de catre reporterii cotidianului nostru, Eugen Polon, seful statiei CFR Pascani, a refuzat sa faca declaratii presei. Surse demne de incredere au mentionat ca cel tarziu marti va fi finalizat raportul in care se vor arata cauzele producerii incendiului.
Sorin URSAN
Sambata dimineata, in jurul orei 5, in apropierea statiei CFR Lespezi, locomotiva garniturii de tren accelerat ce se deplasa de la Bucuresti la Suceava a fost cuprinsa de flacari. Mecanicul a constatat, la putin timp de la iesirea din gara Pascani, ca ceva nu este in regula cu lo