Omul de afaceri spune ca poate lua credite si cumpara companii cand piata cade pentru ca nu "a rispit cash-ul" si a investit prudent.
"Am avut in ultimii ani o profitabilitate foarte buna si am fost foarte atent cu cash-ul, nu l-am risipit asa cum au procedat altii", explica Sebastian Ghita, 30 de ani, patronul grupului Asesoft, cum a reusit sa obtina finantare de la banci pentru a prelua eMag, numarul unu de pe piata locala de retail online. "Am fost prudent cu investitiile. Criza reprezinta o selectie a celor puternici. Am obtinut credite pentru ca avem relatii de lunga durata cu bancile, iar bilanturile fiscale pe care le prezentam sunt foarte bune", a adaugat Ghita.
"Dupa ce am preluat contractele de distributie de la Flamingo, urmatorul pas pe care l-am vizat era achizitia eMag, cel mai mare retailer cu costuri mici", spune patronul Asesoft.
"In acest an, estimez ca am putea ajunge la un rulaj de 250 mil. euro, incluzand aici si contributia eMag", a adaugat Ghita. Grupul Asesoft, care a avut anul trecut un rulaj de aproape 200 mil. euro, include companiile Asesoft International (integrator IT), Asesoft Distribution (distributie IT&C), Asesoft Net (aplicatii web), Asesoft Smart (solutii audio-video si it) si Teamnet International (furnizor de solutii IT pentru companii).
Asesoft anuntase anul trecut si preluarea a 25% din firma Curiero, insa tranzactia nu a mai avut loc.
In ceea ce priveste eMag, oficialii Asesoft spun ca nu au in vedere schimbari de management, ci doar eficientizarea si dezvoltarea companiei. "Planurile noastre se refera la eficientizarea si dezvoltarea companiei. Nu prevad schimbari in ceea ce priveste personalul, intrucat compania este deja restructurata din acest punct de vedere. eMag mai are aproximativ 180 de angajati in prezent", a precizat pentru ZF Iulian Stanciu, director general si actionar al Aseso