Întreprinzătorii din Oradea participă în premieră la o întâlnire specială. Asociaţia Junior Chamber International Oradea le dă antreprenorilor ocazia de a identifica, în cinci minute, noi oportunităţi de afaceri.
Aproximativ treizeci de tineri antreprenori participă în această seară la un fel de „speed-dating” (întălniri rapide) de afaceri, în Oradea. Fiecare petrece câte cinci minute, la aceeaşi masă, faţă în faţă, cu un alt antreprenor, interval în care are timp să facă schimb de cărţi de vizită şi chiar să îşi creeze o părere despre celălalt, în eventualitatea unei afaceri.
Evenimentul are loc în premieră la Oradea, organizatorii – Asociaţia Junior Chamber International (JCI) din Oradea - spunând că astfel de întâlniri au devenit deja o obişnuinţă pentru mediul de afaceri din Bucureşti, Timişoara, Cluj sau Iaşi.
„Evenimentul reprezintă o premieră pentru Oradea”, spune Ligia Oala, coordonator proiect JCI Oradea. „Se stabilesc grupuri de câte doi participanţi care au la dispoziţie cinci minute pentru a-şi prezenta afacerea. După expirarea celor cinci minute, partenerii se schimbă, astfel încât toţi participanţii vor avea ocazia să schimbe cărţi de vizită între ei şi să identifice oportunităţi concrete de colaborare pentru afacerea în care-şi desfăşoară activitatea”, explică Ligia Oala.
Oportunitate de criză
Şi fiindcă o seară de „speed-dating” nu se poate încheia fără un pahar de vin, oenologul Dorin Popa îi va asista pe antreprenori în cadrul unei degustări din licoarea lui Bachus. Fiindcă oamenii de afaceri sunt într-o permanentă criză de timp, evenimentul din această seară este considerat o oportunitate deosebită, de către participanţi.
„Este cea mai bună metodă de marketing”, crede Călin Păcurar, reprezentantul firmei Euromaidec Touring, o companie de transport intern şi internaţional de persoane. Potrivit organizatorilor