Albalact încheie prima jumătate a anului 2013 cu creşteri importante ale cifrei de afaceri şi profitului. Compania raportează o cifră de afaceri de 204.551.228 lei pentru primul semestru al acestui an, cu 23% mai mult faţă de aceeaşi perioadă a anului 2012 (165.897.770 lei). Albalact are un profit de 4.438.585 lei la sfârşitul celor şase luni, în creştere cu 24% faţă de primul semestru 2012, când profitul înregistrat a fost de 3.577.735 lei.
Albalact este unul dintre primii trei producători de lapte şi produse lactate din România şi cea mai mare companie cu capital majoritar românesc din industrie. Albalact produce peste 80 de sortimente de lactate sub mărcile Fulga, Zuzu, Fruzu, De Albalact şi Rarăul.
“Creşterea înregistrată de Albalact în 2013 arată că proiectele companiei lansate şi susţinute în ultimii doi ani au început să capete valoare. Criza nu ne-a ţinut pe loc, nicidecum, am investit în continuare şi am dezvoltat pe segmente în care am identificat perspective bune. Iar acest lucru ne-a ajutat să creştem vânzările în aceste categorii, să ne consolidăm poziţia în ansamblu şi să păstrăm încrederea consumatorilor în brand-urile şi produsele noastre. Vom urma aceeaşi strategie de creştere atât în valoare, cât şi în volum, dar cu prudenţă şi ţinând cont, ca şi până acum, de factorii de presiune economică şi mai ales de tendinţele de consum”, a declarat Irina Măndoiu, director comercial Albalact.
Albalact a continuat să investească în ultimul an în tehnologie, în distribuţie, în dezvoltarea portofoliului, a extins brand-urile în categorii cu potenţial, pe care era sau nu prezent. O mare provocare a fost lansarea în 2012 a noului portofoliu de brânză de vaci sub brand-ul Rarăul, pentru care Albalact a dublat capacitatea de producţie a fabricii Rarăul din Câmpulung Moldovenesc. Extinderea de gamă a adus compania Albalact, în doar un