Sergiu Mititelu, director general al companiei: Piata branzeturilor a crescut de la inceputul anului, la aceasta crestere adaugandu-se lansarile de produse, dar si activitatea de marketing sustinuta de intensificarea actiunilor promotionale. Compania Hochland Romania, cel mai mare producator de branzeturi de pe piata locala, a inregistrat in primele opt luni din acest an o cifra de afaceri de 27,5 mil. euro, in crestere cu 22,5% fata de aceeasi perioada din 2005.
"Piata branzeturilor a crescut de la inceputul anului, la aceasta crestere adaugandu-se lansarile de produse, dar si activitatea de marketing sustinuta de intensificarea actiunilor promotionale", a declarat Sergiu Mititelu, director general al companiei.
El precizeaza ca in 2005 si in 2006 a existat si o stabilitate a preturilor in lei la produsele comercializate de Hochland. "La branza topita nu au mai fost scumpiri de pret din ianuarie 2004", afirma el.
Mititelu a mai spus ca ritmul de crestere al cifrei de afaceri in 2005 fata de 2004, in aceeasi perioada, a fost mai mare, circa 35%, pe fondul entuziasmului generat de scaderea nivelului de impozitare, scadere ce a impulsionat consumul.
"Consider insa ca anul 2005 trebuie privit ca un an exceptional, care nu poate fi extrem de relevant ca referinta", adauga el.
Compania estimeaza in acest an o cifra de afaceri de peste 42 mil. euro, in crestere cu 11% fata de 2005. Anul trecut, Hochland a inregistrat o cifra de afaceri de 37,8 mil. euro, in crestere in euro cu 43% fata de 2004. Profitul companiei s-a dublat anul trecut, pana la 3,8 mil. euro.
Directorul general al Hochland spune ca desi piata romaneasca inregistreaza un ritm mai accelerat de crestere decat cel al statelor Europei de Vest, consumul continua sa fie destul de scazut. In timp ce consumul mediu de branzeturi in UE este de aproximativ 20 de kilograme pe