Nu a adus nici un beneficiu tarii si poporului sau din nici una dintre demnitatile in care a fost numit sau ales (ministru al Transporturilor, primar al Capitalei, presedinte al Romaniei). Nu a reformat tara, nu a cautat sa asigure prosperitatea natiunii romane, nu s-a luptat pentru propasirea Romaniei in lume, informeaza Cotidianul.ro. Sursa imagine: lexcafe.ro
Dar, dincolo de aceste “pagube generale”, Traian Basescu a produs bugetului national pagube de miliarde de dolari prin actiunile sau inactiunile sale in toate functiile de decizie pe care le-am enumerat mai sus.
Dupa 23 de ani de exercitare a diverselor mandate de demnitar, Basescu lasa mostenire tarii pagube de miliarde. Si nu vorbim aici numai de distrugerea Flotei comerciale a Romaniei si de alte ilegalitati crase (vila din Mihaileanu, afacerile cartelului Cocos-Udrea, Alro Slatina, parcul Bordei, Bucsaru, Casuneanu, Umbrarescu, Tehnologica Radion, Popoviciu, Rosia Montana etc.) pe care le-a comis si care sunt documentate in zeci de mii de file de expertize si anchete, ci de altele, mai putin cunoscute, cu pierderi uriase, dar care arata perseverenta lui Basescu de a comite ilegalitati si pagubele aferente, sub multiple forme.
De la acest individ, coabitantul Victor Ponta a inceput sa ia exemplu in deciziile sale din inalta demnitate de sef al Guvernului Romaniei.
Paguba tronsonului Bucuresti-Fundulea A2 – 46 milioane de lei
In 1997, la solicitarea ministrului Transporturilor de atunci, Traian Basescu, conducerea Administratiei Nationale a Drumurilor - ulterior transformata in CNADNR - a dispus suspendarea construirii tronsonului Bucuresti-Fundulea al Autostrazii Soarelui. Antreprenorul contractor, Romstrade SRL, un consortiu format din doua firme - Italstrade si Centrala de Constructii Cai Ferate (CCCF), a incheiat contractul de executie la sfarsitul lui 1990 pentru executare