Agentiile romanesti participante la cea de-a zecea editie a festivalului de publicitate AdPrint, ce premiaza creatia publicitara in print, si-au adjudecat sapte premii, insa au ramas cu sase, dupa ce, luni, a fost retras punctajul pentru care GMP a obtinut un bronz la categoaria Innovative Media, sectiunea Best Use of Ambient. Marele castigator a fost agentia DDB Berlin, in conditiile unui numar mai mic de agentii si campanii participante, comparativ cu anul trecut.
Agentia GMP primise, in cadrul festivitatii de premiere de la sfarsitul saptamanii trecute, un Inger de Bronz pentru campania "De ce iubim Bucurestiul". Organizatorul premiilor, Millenium Communication, a anuntat, insa, luni ca "din cauza unor considerente tehnice, care tin de regulamentul competitiei, suntem nevoiti sa retragem punctele obtinute de GMP" pentru aceasta campanie. La randul sau, intr-o informare remisa de GMP, Teodor Cucu, head of strategy in cadrul agentiei, afirma ca "ne pare rau pentru situatia creata, iar daca am gresit nefiind atenti la regulament, platim".
Pozitia Millenium Communication privind retragerea punctelor acordate GMP:
"Din cauza unor considerente tehnice, care tin de regulamentul competitiei, suntem nevoiti sa retragem punctele obtinute de GMP pentru campania "De ce iubim Bucurestiul". Desi categoria AdPrint Innovative Media este una noua, am pastrat, totusi, in regulament acel aliniat care restrictioneaza intrarea in competitie a lucrarilor mai vechi de un an. A trebuit, astfel, sa refuzam, participarea mai multor campanii din Europa sau din Romania si, iata, astazi suntem nevoiti sa stergem din statisticile oficiale AdPrint punctele obtinute de GMP. Regretam faptul ca din cauza unor neintelegeri in ceea ce priveste regulamentul tehnic al competitiei ii punem pe colegii nostri de la GMP intr-o situatie inconfortabila, stirbindu-le, astfel, bucur