B1 TV, Antena 1 şi Sport.ro sunt staţiile la care, de miercuri, rulează spoturile publicitare care promovează abonamentele pentru sezonul 2013-2014
Şefii dinamovişti continuă acţiunile de marketing menite să-i readucă pe fani la stadion. De curând, aceştia au avut o idee originală pentru a promova oferta la abonamente pentru sezonul 2013-2014. Astfel, s-a luat decizia de a se cumpăra publicitate la tv, iar trei staţii naţionale difuzează, începând de miercuri, spoturi cu abonamentele la meciurile „câinilor“ din „Ştefan cel Mare“.
Printre sucuri, credite la bănci sau telefoane mobile oferite tot la abonament, mai nou apar şi Dănciulescu, Cosmin Matei (foto), Dorin Rotariu sau Luchin. Doar cu vocea, fotbaliştii lui Gheorghe Mulţescu îi invită pe suporteri să-şi achiziţioneze legitimaţii de intrare pentru noul sezon. Regia prezentată în videoclip este mai veche şi are trimitere directă spre rivalul din Ghencea. Inspirat din jocul „Pac-man“, în spot apar mai mulţi câini care mânâncă oile dintr-un labirint. Urmează vocea celor patru jucători enumeraţi mai sus, apoi prezentarea ofertei şi a locului de unde se poate achiziţiona aceasta.
2.200 de abonamente au vândut dinamoviştii până ieri, un record pentru ultimii ani
B1 TV, Antena 1 şi Sport.ro sunt staţiile la care, de miercuri, rulează spoturile publicitare care promovează abonamentele pentru sezonul 2013-2014
Şefii dinamovişti continuă acţiunile de marketing menite să-i readucă pe fani la stadion. De curând, aceştia au avut o idee originală pentru a promova oferta la abonamente pentru sezonul 2013-2014. Astfel, s-a luat decizia de a se cumpăra publicitate la tv, iar trei staţii naţionale difuzează, începând de miercuri, spoturi cu abonamentele la meciurile „câinilor“ din „Ştefan cel Mare“.
Printre sucuri, credite la bănci sau telefoane mobile oferite tot la aboname