WPP, cel mai mare grup de publicitate, vede o crestere a veniturilor si ia in considerare chiar si o dezvoltare a operatiunilor prin achizitii.
Veniturile au continuat sa creasca in trimestrul al doilea, iar incasarile din lunile aprilie si mai au crescut cu 4-5%, a declarat directorul executiv al WPP, Martin Sorrell, citat de The Wall Street Journal.
El a adaugat ca actuala tinta de crestere de 2% pentru acest an se va mentine, asteptandu-se la un avans al marjelor de profit de pana la 12,7% in acest an.
Fondatorul celui mai mare grup de publicitate a facut referire la problemele economice din Europa. “Sunt cativa nori pe cer, iar oamenii devin din nou nervosi. Avertismentul este benefic deoarece atunci cand sunt avertizati, consumatorii iau atitudine”, a declarat executivul.
Presedintele WPP a mai spus ca exista importante oportunitati de achizitii, in special in piete ca Brazilia, Rusia, India si China.
Martin a mai spus ca nu este de acord cu punctul de vedere al competitorilor, care nu vad o crestere puternica in pietele cu o dezvoltare rapida precum China sau India. “Harta oportunitatilor se modifica mereu”.
“Noile piete, new media si consumatorii raman principalul nostru focus”, a declarat Martin Sorrell. care a adaugat ca in segmentul digital compania vrea sa isi creasca veniturile atat organic, cat si prin achizitii.