Grupul CME, din care face parte Pro TV, a fost, în primul trimestru al anului 2012 (ianuarie - martie 2012), peste principalul concurent, grupul Intact, pe toate categoriile de public si pe toate segmentele orare, se arată într-un comunicat emis de Pro TV.
CME înregistrează pe publicul său comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani un leadership de 91% comparativ cu trustul Intact la nivelul intregii zile. Asta înseamnă că dintr-un total de 91 de zile, CME a fost lider absolut de audienţă în 83 de zile.
În Prime-Time, intervalul de maximă audienţă al unei zile, diferenţa dintre cele două trusturi este şi mai mare, televiziunile CME au înregistrat un leadership de 97%, CME fiind lider la nivelul întregii zile în 88 de zile, în timp ce grupul Intact, doar în 3 zile. La nivel naţional, în prime-time, CME deţine 95% din leadership.
La nivelul televiziunilor, Pro TV a înregistrat în primul trimestru al anului 2012 un leadership de 100% pe durata unei zile pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, iar Antena 1 n-a reuşit să se împună în nici una dintre zile. Diferenţa este mare şi la nivelul prime-time-ului când ProTV deţine 98 de procente.
Aceeaşi diferenţă se păstrează şi la nivel naţional când, pe parcursul întregii zile, ProTV surclasează staţiile concurente într-un procent de 98%. Situaţie asemănătoare şi-n prime-time când, din 91 de zile, 88 au fost adjudecate de ProTV, iar trei de televiziunile din Itact, astfel că leadership-ul înclină spre ProTV în proporţie de 97%.
Romanii au talent si MasterChef in totpul celor mai vizionate emisiuni de divertisment
Pro TV a avut de câştigat, în mare măsură datorită emisiunilor de divertisment ca „Românii au talent“ şi „MasterChef“. Media înregistrată de programul „Romanii au talent“ a fost pe publicul din mediul urban cu vârste cu