Profiturile Yahoo au crescut cu 46% in al doilea trimestru, dupa ce compania a mai lansat o serie de servicii noi, dar in contextul in care vanzarile sunt inca la pamant.
Astfel, incasarile nete aferente trimestrului care s-a incheiat pe 30 iunie au fost de 331 de milioane de dolari, crescand de la 227 milioane de dolari in acelasi trimestru al anului trecut, arata Computer World.
Totusi, veniturile au fost de 1,14 miliarde de dolari, reprezentand un declin de 7% fata de 2012. In plus, vanzarile companiei de Internet din al doilea trimestru au fost de 1,07 miliarde de dolari, cu aproximativ 1% mai putin in comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut.
Profit in crestere pentru Yahoo, dar vanzari sub asteptari
Yahoo a depus mari eforturi in ultimii ani sa se reinventeze, insa si in primul trimestru al acestui an a inregistrat o scadere de 7%. Seful companiei, Marissa Mayer, a declarat ca rezultatele sunt incurajatoare, adaugand ca Yahoo "se bucura de o stabilitate continua, lansand mai multe produse decat oricand".
Printre acestea se numara o aplicatie pentru iOS, prin care utilizatorii pot consulta prognoza meteo, dar si un nou software pentru e-mail destinat tabletelor.
Profiturile Yahoo au crescut cu 46% in al doilea trimestru, dupa ce compania a mai lansat o serie de servicii noi, dar in contextul in care vanzarile sunt inca la pamant.
Astfel, incasarile nete aferente trimestrului care s-a incheiat pe 30 iunie au fost de 331 de milioane de dolari, crescand de la 227 milioane de dolari in acelasi trimestru al anului trecut, arata Computer World.
Totusi, veniturile au fost de 1,14 miliarde de dolari, reprezentand un declin de 7% fata de 2012. In plus, vanzarile companiei de Internet din al doilea trimestru au fost de 1,07 miliarde de dolari, cu aproximativ 1% mai p