Sloganul producătorului de articole sportive Nike, „Just Do It”, a fost depăşit într-un top realizat de publicaţia Creative Review de „Beanz Meanz Heinz”, al companiei Heinz, care a câştigat astfel titlul de „cel mai bun slogan al tuturor timpurilor”, relatează Daily Mail.
Creatorul reclamei câştigătoare este Maurice Drake, fostul director executiv al departamentului de publicitate. Potrivit acestuia, fraza „Beanz Means Heinz” a fost lansată într-un bar londonez. „Nu-mi vine să cred că după 40 de ani, sloganul încă are relevanţă, este puternic, şi încă atrage generaţii dintr-o lume în permanentă schimbare”, a spus Drake.
Locul doi a fost ocupat de Nike cu „Just Do It”, slogan încă folosit după 25 de ani de la lansare, în timp ce pe locul trei s-a clasat compania Ronseal cu „Does exactly what it says on the tin”, iar celebra frază “Make Love Not War” a reuşit să ocupe locul patru.
Pe lista celor mai memorabile sloganuri, cunoscute şi în România, se află şi “Have a Break. Have a Kit Kat”, aflat pe locul şase şi “Because I`m worth it (Pentru că merit)” de la L`Oreal, care sunt folosite chiar şi în prezent.
Unul dintre copywriteri, Nick Asbury, consideră că fiecare reclamă este foarte complexă şi trebuie analizată atent.
„Beanz Meanz Heinz este o poezie comericală în stare pură”, a adăugat Asbury.
Sloganul producătorului de articole sportive Nike, „Just Do It”, a fost depăşit într-un top realizat de publicaţia Creative Review de „Beanz Meanz Heinz”, al companiei Heinz, care a câştigat astfel titlul de „cel mai bun slogan al tuturor timpurilor”, relatează Daily Mail.
Creatorul reclamei câştigătoare este Maurice Drake, fostul director executiv al departamentului de publicitate. Potrivit acestuia, fraza „Beanz Means Heinz” a fost lansată într-un bar londonez. „Nu-mi vine să cred că după 40 de ani, sloganul în