Ajuns la cea de-a sasea editie, Street Delivery, proiect demarat de Carturesti si Ordinul Arhitectilor din Romania, atrage in fiecare an pe strada Arthur Verona, inchisa timp de trei zile traficului rutier, peste 20 000 de pietoni. SD isi propune sa fie un exercitiu alternativ de locuire a spatiului public, o platforma de promovare a initiativelor civice si artistice definitorii pentru un Bucuresti european. SD propune evenimente din domenii diverse: arhitectura, muzica, street art, performance, targ de purici, expozitii, filme, ateliere (urbanism, stencil, banda desenata, design grafic). Institutul Cultural Roman va fi prezent la editia din acest an a festivalului Street Delivery (SD) cu un stand si o serie de evenimente: o expozitie multimedia, o proiectie de filme, un concert fado si un picnic multicultural, se arata in comunicatul remis Hotnews.
Vineri, 10 iunie, ora 19.00, la Ceainaria Carturesti va fi vernisata o expozitie multimedia de reclame vechi romanesti. Expozitia prezinta manifestari publicitare romanesti din perioada 1860-1989: ziare, brosuri, obiecte din colectia Florian Ciobanu, precum și spoturi video. Campanii integrate din 1938 pentru Fabrica de ciocolata si produse zaharoase Regina Maria sau pentru faimoasa bere Bragadiru, reclame la sapunul Pisica, nectarul Mamaia, dar si scurtmetraje pentru promovarea turismului romanesc (Sighisoara, Dracula) se vor regasi in cuprinsul acestei expozitii-eveniment deschise pana pe 30 iunie 2011. Parteneri: Arhiva Nationala de Filme, Centrul National al Cinematografiei, „Dacin Sara” – Societatea Autorilor Romani din Audiovizual.
In aceeasi seara, in Gradina Verona, de la ora 21.00, sub genericul „Natura contradictorie a Bucurestiului“, vor fi proiectate doua scurtmetraje documentare cu tematica urbana : City Skills 4 Life de Gabriela Massaci & Eugen Ciocan (2010, 17’) si Casa Poporului 3+5 d