*Din lipsa timpului liber, îşi face cumpărăturile exclusiv pe Internet
*Nu are secretară pentru că nu are nevoie
George Copos va purta întotdeauna cămaşă albă, dacă luăm în considerare propriile afirmaţii conform cărora are o obsesie pentru hainele albe şi dacă ne uităm cu atenţie la toate apariţiile sale fie în public, fie la TV. Cititorii revistei Target vor afla şi o faţă mai puţin cunoscută a omului de afaceri George Copos, şi anume, din lipsa timpului liber, îşi face shopping exclusiv pe Internet. Nu de pe Amazon sau eBay, ci direct de la marile firme, de unde cumpără totul, “de la costum la underwear”.
Poartă întotdeauna costume Hugo Boss deşi glumeşte că încurajează producţia autohtonă şi se îmbracă de la Apaca. Este un iubitor de artă şi plăteşte 60.000 de euro pentru un tablou de Theodor Pallady, pictorul său preferat. Putem spune că Georoge Copos este un manager un pic mai neobişnuit dacă ne luăm după faptul că nu are secretară din simplul motiv că nu are nevoie şi pentru că se consideră “hands on” şi nu crede că altcineva poate face un lucru mai bine decât el.
Primul milion a venit foarte repede
Deşi majoritatea oamenilor de afaceri spun că primul milion de dolari este drumul cel mai anevoios, pentru Copos primul milion a venit cât se poate de repede şi nu sunt prea multe de povestit pe această temă: “primul milion de dolari l-am făcut cu Ana Electronic, în zece ani s-au realizat primele 200 de milioane. În cinci ani s-au realizat următoarele 200. În doi ani s-au realizat următoarele 100.” Astfel, la un simplu calcul propus de George Copos în noul număr al revistei Target care a apărut marţi, 2 octombrie, cititorii vor afla că dacă păstrează ritmul mediu de creştere, şi ţinem cont şi de capacitatea de accelerare a grupului, în trei ani, grupul său va valora aproape 1 miliard de euro.
Copos conduce un grup de compa