Cardul co-branded, emis in parteneriat de o institutie financiara si un comerciant, ofera pe langa avantajele "clasice" ale unui instrument modern de plata si accesul la diferite promotii, recompense, discount-uri. Ca orice alt produs financiar, si acesta are "secretele" lui, pe care e bine sa le cunoasteti pentru a va putea bucura la maxim de beneficiile lui.
Daca nu ati avut ocazia ca banca dvs., supermarketul pe care il frecventati sau magazinul de cosmetice preferat sa va emita pana acum un card co-branded si incercati inca sa intelegeti ce presupune acest produs, puteti sa va ganditi la el ca la un portofel cu multe buzunare. In el, pe langa banii necesari pentru cumparaturi, adaugati ori de cate ori aveti ocazia, cupoane de reducere, recompense, oferte promotionale etc. Simplist, un card co-branded este ceea ce ii spune si numele: un instrument de plata emis in colaborare de o institutie financiara (banca sau institutie financiara non-bancara) si un comerciant.
Prin realizarea unor astfel de colaborari, bancile si comerciantii urmaresc, pe de o parte, sa isi largeasca baza de clienti si sa castige noi segmente de piata, iar pe de alta parte sa isi fidelizeze clientela, oferindu-i avantaje suplimentare. Astfel, clientii ajung sa obtina diferite tipuri de beneficii atunci cand isi folosesc cardurile pentru a face cumparaturi la comerciantul respectiv. Acestea pot consta, in functie de program, in reduceri, puncte de fidelitate sau chiar rambursarea unei cote din sumele cheltuite la cumparaturi.
Domeniile in care functioneaza asocieri de acest fel sunt extrem de variate si puteti gasi cu usurinta carduri co-branded emise de banci sau IFN in parteneriat cu magazine de bricolaj, de produse electrocasnice, benzinarii, operatori de telefonie mobila, companii de asigurari, hipermarketuri, restaurante, farmacii etc. Exista, pe de alta