Absolut regretabil si penibil scandalul care a insotit lansarea brandului turistic de tara al Romaniei.
Este inadmisibil sa decoperim dupa luni de secret bine pazit si o caciula de bani cheltuiti, ca frunza folosita in logo este plagiata sau cumparata cu numai 250 de euro de pe internet, iar domeniul "carpathian garden" a fost deja inregistrat pe Internet de o persoana particulara.
Ministerul Turismului se apara spunand ca logo-ul ar fi trebuit sa fie original, potrivit unei prevederi exprese a contractului incheiat cu firma care a realizat intreg pachetul.
Chiar daca este asa, nu poate fi scuzata neatentia, daca nu chiar indolenta, reprezentantilor ministerului incapabili sa descopere in saptamani de zile, ceea ce ziaristii au aflat in mai putin de o zi. Dupa cum inregistrarea domeniului "carpathian garden" cu numai cateva zile inainte de lansarea brandului sugereaza o scurgere de informatii de la niveluri inalte ale ministerului d-nei Udrea.
Asa ca, oricum am lua-o, indiferent de prevederile contractului invocat, ministerul Dezvoltarii poarta o foarte mare raspundere pentru aceasta situatie penibila, dupa cum poarta raspunderea si pentru lansarea de la Shanghai pe care Dan Suciu, prezent la fata locului, o caracteriza drept desprinsa din anii '80, desfasurata mai mult in prezenta romanilor, decat a strainilor, carora le era adresata, la fel ca brandul. Chiar daca nu discutam despre coruptie, tot vorbim despre o lipsa crasa de profesionalism pe bani publici.
N-au fost bani din bugetul Romaniei, ci bani europeni, care oricum nu se puteau duce pe salarii si pensii, se apara Elena Udrea. Si acestia trebuie risipiti? Banii europeni sunt bani publici, adunati prin contributii din fiecare tara, deci inclusiv din Romania, care varsa anual 1 miliard de euro in visteria de la Bruxelles. Printr-o astfel de abordare,