Festivalul Internetics a avut o alta structura in acest an, cu un accent mai mare pe site-urile de afaceri. Din feed-back-urile pe care le aveti, aceasta schimbare a avut succes?
Prin noua structura, am dorit sa punem un accent mai mare pe comunicare si mai putin pe afaceri. Nu pentru ca afacerile pe web nu sint importante, dar ele au o pondere mai mica. Astfel, de abia acum se dezvolta plata on-line, iar tot ce inseamna business to consumer este in faza de formare. Formatul festivalului se remodeleaza de la an la an destul de mult, consecinta a evolutiei imprevizibile a Internetului in Romania. Noi ne-am raportat la site-uri ca si canale de comunicare pentru o companie.
De ce a fost scoasa din concurs categoria Personal, unde, cum s-a si spus pe scena, in anii precedenti, s-au dat batalii aprige? Va ginditi ca in 2004 sa reapara ca sectiune de concurs, recompensata cu un trofeu?
Aceasta a avut statut de galerie virtuala cu inscriere gratuita si au fost multi participanti. Daca era in concurs, incarca mult juriul. Pe deasupra, criteriul de jurizare – cu accent pe latura de comunicare – nu era relevant pentru un site personal. Anii trecuti au adus, in ceea ce priveste site-urile personale, si multe observatii/reclamatii legate de furt intelectual (copiere de butoane, de design chiar etc.). Am facut si jurizare, si politie. Anul acesta am vrut sa nu ne incarcam cu nici una din acestea, inscrierea fiind, de altfel, gratuita.
Internetics 2003 a introdus in sectiunea galeriilor virtuale jocuri si aplicatii multimedia in telefonia mobila. Cu toate acestea, nu am auzit si nu am vazut mai nimic despre wap sau GPRS, aplicatii care aduc site-urile pe telefonul mobil. De ce nu a existat macar un seminar pe acest subiect extrem de important?
Wap-ul nu este o zona de dezvoltare cu potential foarte mare. GPRS-ul abia