Alina Cătălina Nicolae, client fidel al Premio Speed Ploieşti, a ales să nu meargă vara cu anvelope de iarnă şi a achiziţionat în perioada campaniei derulată de Goodyear în reţeaua sa de franciză un set de anvelope Dunlop Sport 01 care i-au adus noul Opel Astra.
Dintre toţi cei ce au achiziţionat câte un set de anvelope de vară marca Goodyear, Dunlop sau Fulda în cele 25 de centre Premio din ţară, care deservesc zonele Bucureşti (cu trei centre), Arad, Oradea, Timişoara, Baia Mare (cu două centre), Afumaţi, Pipera, Craiova, Râmnicu-Vâlcea, Braşov, Târgu-Mureş, Botoşani, Galaţi, Iaşi, Cluj-Napoca, Deva, Ploieşti, Suceava, Satu Mare, Piteşti, Bacău şi Buzău, câştigătorul a fost o ploieşteancă.
Ca urmare a deciziei sale de achiziţie, Alina Cătălina Nicolae este acum posesoarea noului Opel Astra pus în joc la începutul campaniei de vară Premio.
Campania de vară PREMIO s-a desfășurat în perioada 20 aprilie - 20 iunie.
„Anvelopele sunt singurul punct de contact al maşinii cu suprafaţa drumului. De aceea întreţinerea lor, schimbarea lor la timp şi adecvarea lor la contiţiile de temperatură şi presiune, date de fiecare anotimp în parte, sunt elemente extrem de importante pentru confortul călătoriilor, siguranţa în trafic şi un consum de carburant redus. Astfel, prin campania Premio din această vară ne-am propus nu numai să atragem şi să fidelizăm clientul Premio, ci şi să convingem toţi cumpărătorii să aleagă să nu ruleze şi vara cu anvelopele de iarnă, obligatorii doar în sezonul rece", a precizat Ovidiu Bălan, Director General pentru România şi Bulgaria al Goodyear Dunlop Tires România.
Premio Speed Ploieşti, centrul care a dat marele câştigător al campaniei, este activ din decembrie 2009, fiind printre primele centre cu franciză de la Goodyear de la noi din ţară.
Ai aflat ceva interesant, ai pozat sau ai filmat? Scrie-ne pe ploiesti@ade