Agentia de publicitate interactiva MB Dragan, lansata pe piata in 2007, vizeaza pentru acest an atingerea unei cifre de afaceri de 600.000 de euro, in crestere cu 30% fata de 2009, pe baza consolidarii activitatii existente si a portofoliului de clienti actual.
“Nu dezvoltam, nu extindem, consolidam ce avem si incercam sa facem totul cu resursele actuale”, spune pentru Wall-Street Mihai Dragan (foto), fondator si manager al agentiei.
In luna februarie MB Dragan a deschis un birou teritorial la Timisoara, al treilea de acest gen, dupa cele din Craiova si Iasi. Acesta este pentru moment ultimul birou deschis, agentia renuntand la extinderea teritoriala pana cand situatia economica va fi una favorabila.
In prezent echipa MB Dragan numara 25 de angajati, neexistand planuri pentru extinderea personalului.
MB Dragan a inregistrat venituri importante din publicitatea interactiva si web development, dar si din integrarea de solutii B2C pentru clienti in zona de e-commerce. Alaturi de publicitatea interactiva, compania ofera servicii de online marketing si mobile marketing. Printre clientii agentiei se regasesc miniPRIX, Pagini Aurii, Roton, U TV, ProTV, Interbrands, Novensys si Euroest.
“Inceputul de an a aratat surprinzator mai bine decat in 2009. Clientii au o strategie foarte clara, bugetele sunt definite, chiar daca sunt mai mici. De exemplu, in 2009 nu am avut niciun proiect sub 7-8.000 de euro”, declara Mihai Dragan.
In opinia sa, una dintre problemele cu care se confrunta industria de publicitate online consta in lipsa de pregatire.
“Industria de publicitate online este inca o piata tanara, cu potential, insa sunt destul de putini oameni pregatiti. Online-ul este inca experimental la noi. Cred ca abia in 10 ani vom avea povesti de succes in online-ul romanesc. Exista nevoia de consum, insa utilizatorii consuma modele din a