Unele sesizări sunt amuzante, altele stupide, iar unele de-a dreptul ridicole
Marin I. a reclamat la Asociaţia pentru Protecţia Consumatorului că folia în care sunt ambalate prezervativele se desface foarte greu aşa că „până să le scoţi nu mai ai pe ce să le pui”. Reclamaţia consumatorului a fost trimisă către firma respectivă, ca o propunere pentru seriile de fabricaţie ulterioare.
Consumatorul nu este singurul nemulţumit de anumite situaţii cu care s-a confruntat de-a lungul existenţei. Deşi românii reclamă orice îi nemulţumeşte, nu toate sunt de competenţa protecţiei consumatorului. Un anume domn Stan a reclamat că soarele bate în geamul de vizavi şi apoi în casa dumnealui, aşa că nu se poate odihni după-amiaza din acest motiv. „Consumatorul” a fost sfătuit să îşi cumpere nişte draperii.
Stropitoare de parbriz, singura reclamaţie întemeiată
Ionaşcu A. a reclamat că abecedarele pentru clasa I şi grupa pregătitoare au prea puţine vocale, astfel încât copiii nu pot forma cuvintele cerute de educatoare şi învăţătoare. Reclamaţia a fost trimisă către producător, care a promis că va încerca să o „rezolve” cumva.
Maria D. a reclamat un magazin care nu mai avea mohair roşu de care îşi cumpărase cu două săptămâni în urmă, astfel încât nu avea cum sa termine un pulovăr pe care îl începuse. Femeii i s-a explicat că aşa ceva nu se poate reclama, deoarece ţine de economia de piaţă, iar agenţilor nu li se poate impune să aducă un anume tip de marfă. Un alt cetăţean a reclamat semaforul care stă noaptea pe intermitent şi nu poate dormi din cauza acestuia. Omul a fost direcţionat către primăria de sector.
Domnul Chiricu a reclamat stropitoarea de parbriz de la la Loganul său nou cumpărat. Conform reclamaţiei, stropitoarea pornea singură şi omul se speria când era în trafic, fiind în pericol de a face un accident. Acestă recla