Operatorul aerioan nu poate fi amendat pentru neregulile repetate deoarece nu are birou la Cluj. Wizz Air a fost trecută pe „lista neagră” a Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului (CJPC) Cluj, după ce o cursă ce transporta mai mulţi pasageri români a avut o întârziere record, de 28 de ore. Citeşte şi
Cluj: Coşmarul pasagerilor blocaţi pentru o zi la Roma (FOTO)Cluj: Emoţii şi lacrimi după o cursă aeriană care a întârziat 28 de ore (GALERIE FOTO)Lacăt pe UPC Cluj!
Directorul instituţiei, Mircea Radu, a declarat că deţine o listă foarte complexă, începută din vara anului trecut, cu problemele cauzate de companie pasagerilor. Reprezentanţii Comisariatului insistă de mai bine de jumătate de an să aducă reprezentanţii Wizz Air în Cluj-Napoca, pentru a purta o discuţie, însă nici până astăzi aceştia nu au primit un răspuns.
„Nu am putut amenda compania deoarece nu are un birou pe plan local, deşi operează de aici. Nu avem cum, nu avem pe cine amenda. Vom demara o acţiune pe plan naţional, împreună cu Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorului, poate astfel vom reuşi să remediem problemele”, ne-a spus Mircea Radu. Acesta ar vrea să ia câteva măsuri, printre care somarea companiei în ce priveşte înfiinţarea unui birou la Cluj-Napoca.
Probleme record după o întârziere record
Întârzieri ale curselor de la ori spre Cluj-Napoca, faptul că pasagerii nu sunt informaţi ori că nu li se acordă asistenţă, acestea sunt doar câteva din problemele cu care s-au confruntat pasagerii. „Problemele Wizz Air sunt exact ca cele ale UPC”, a declarat Mircea Radu. La începutul acestei luni, furnizorul de televiziune prin cablu şi internet a fost ameninţat de Comisariat cu desfiinţarea, după ce birourile comerciale ale companiei au fost sigilate de inspectori.
„Eu nu ştiu şi mă întreb de ce astfel d