NBC Universal, reţeaua americană care deţine drepturile tv ale competiţiei de la Beijing, îşi pune la bătaie toate cele şapte televiziuni de care dispune şi platformele online În
NBC Universal, reţeaua americană care deţine drepturile tv ale competiţiei de la Beijing, îşi pune la bătaie toate cele şapte televiziuni de care dispune şi platformele online
În timp ce guvernul chinez restricţionează campaniile outdoor, clienţii de publicitate, precum Coca-Cola sau General Electric, investesc masiv în cele din print şi televiziune.
Mai este aproape o lună până când flacăra olimpică va arde la Beijing şi posturile de televiziune şi-au încărcat deja tunurile pentru competiţie. Pentru a valorifica cele 3.600 de ore de transmisie pe "sticlă" şi prin platformele online, reţeaua tv NBC Universal a contractat un sistem de măsurare a audienţei, TAMI (indice care măsoară audienţa totală).
TAMI este un mix între trei companii de cercetare: Nielsen Ratings, Omniture şi Rantrak. Acesta va oferi clienţilor de publicitate profilul complet al telespectatorilor de pe cele şapte posturi care vor transmite Olimpiada: NBC, Telemundo, USA, MSNBC, CNBC, Bravo şi Oxygen.
În plus, va contoriza şi va analiza profilul utilizatorilor unici de internet şi timpul petrecut de aceştia pe toate site-urile deţinute de NBC care vor avea legătură cu Olimpiada de la Beijing. Asta, însă, se va întâmpla abia la următoarele Jocuri Olimpice, oferind advertiserilor informaţii complete şi despre internauţi, nu doar despre consumatorii de televiziune.
Publicitarii dau năvală la Beijing
Clientul principal de publicitate şi cel care sponsorizează de 40 de ani Olimpiada, McDonald, se pregăteşte pentru competiţie şi, conform reprezentanţilor, campania de anul acesta derulată în 100 de ţări este una dintre cele mai dinamice.
În SUA, compania va dezvolta un site und