Furnizorul american de servicii IT si call-center Computer Generated Solutions (CGS) se asteapta sa isi majoreze puternic in 2008 afacerile din Romania pe fondul triplarii numarului de angajati si deschiderea la Bucuresti a sediului central pentru operatiunile din Europa.
"In 2008, estimam ca ne vom tripla veniturile si ne vom tripla aproape numarul angajatilor din Romania. Vom reusi acestea, pentru ca in luna februarie a anului viitor ne vom muta intr-o noua cladire in Bucuresti si vom inaugura un alt centru in tara", a declarat pentru ZF Phil Friendman, presedinte si CEO al CGS.
Compania a patruns pe piata locala in urma preluarii EasyCall Communications, cel mai mare furnizor de call center la acea vreme din Romania, tranzactie estimata la 6-7 milioane de euro.
In acest an, EasyCall Communications, denumita postachizitie CGS Romania, se asteapta la afaceri de aproximativ 15 milioane de euro, in crestere cu 70% fata de 2006, si un numar de aproximativ 700 de angajati.
"In noiembrie 2006 am achizitionat EasyCall Communications, cel mai mare furnizor de servicii de call-center si help desk din Romania. Dupa exact un an, operatiunile din Romania au depasit orice asteptare. A fost un an foarte bun pentru dezvoltarea businessului local. In aproape un an, am reusit sa ne crestem afacerea cu 70%, ceea ce reprezinta cu mult peste ritmul de crestere al pietei si al principalilor jucatori", a subliniat Friedman.
El a precizat ca CGS va investi mai multe milioane de dolari in deschiderea celor doua centre de dezvoltare si suport, fara a oferi cifre exacte.
"Vom deschide un centru de 35.000 de metri patrati in Bucuresti in cadrul complexului Sema Park, ce va numara 650 de persoane. In plus, vom deschide un nou centru de 650 de locuri in provincie, intr-o locatie pe care inca nu am decis-o, fiind in fazele finale ale negocierilor", adauga ofi