Grupul auto german, afectat de restrângerea interesului pentru maşini premium, mizează pe o redresare a pieţei în 2010.
BMW a raportat o scădere a profitului pe trimestrul trei cu 74%, în comparaţie cu aceeaşi perioadă din 2008, de la 296 de milioane de euro, la 76 de milioane de euro, informează ”BBC”.
Grupul auto german aşteaptă să încheie acest an cu o balanţă pozitivă şi anticipează o revenire graduală a sectorului premium în 2010. Speranţele boss-ului BMW, Norbert Reithofer, pentru viitorul apropiat se leagă de modelele X1 şi Seria 5 Gran Turismo, recent lansate.
Vânzările BMW în intervalul iulie-septembrie 2009 s-au diminuat cu 7,2 procente, raportat la rezulatul obţinut în intervalul similar al anului trecut. Pe 12 luni, BMW anticipează o scădere a vânzărilor de 10-15%, în comparaţie cu 2008.
Alături de automobilele care poartă marca proprie, grupul BMW mai deţine brandurile Mini şi Rolls-Royce.