Începând de joi, Dinamo este singura echipă din fotbalul românesc cu două magazine online, site-uri de pe care fanii îşi pot comanda produse cu însemnele echipei favorite.
Cum s-a ajuns la această situaţie? Până joi, fanii "câinilor" care doreau să-şi achiziţioneze tricouri, eşarfe sau alte articole cu brandul Dinamo o puteau face de pe site-ul www.shop.fcdinamo.ro. Acesta este magazinul virtual deţinut de SC Dinamo 1948 SA, societatea pe care Ionuţ Negoiţă o controlează, însă de acum, pentru cei de la departamentul marketing aflat la hotelul RIN există concurenţă serioasă şi în mediul virtual. Asta pentru că vechia societate, CS FC Dinamo, cea controlată de Nicolae Badea, a lansat propriul site care se ocupă de comecializarea obiectelor ce au însemnele formaţiei din "Ştefan cel Mare". Este vorba de www.magazinfcdinamo.ro, ambele platforme deţinând drepturile de a folosi sigla şi culorile clubului.
Dar să revenim la concurenţă, una care există deja pe această nişă, iar acest lucru s-a văzut încă din trecut. Primul eveniment care a reflectat concurenţa la acest nivel a avut loc în momentul în care Ionel Dănciulescu a disputat meciul cu numărul 500 în Liga 1. Atunci, atât angajaţii lui Negoiţă, cât şi cei de la societatea controlată de Nicolae Badea, au vrut să speculeze momentul şi din punct de vedere al merketingului, astfel că, fanii au avut parte de o dublă ofertă legată de performanţa lui Danciu.
După acest episod au început şicanele, iar la ultimul meci Dinamo- Steaua, standul mobil al celor de la CS FC Dinamo nu a mai fost lăsat să intre în interiorul Arenei Naţionale, în aceste condiţii angajaţii care se ocupă cu "dinamobilul lui Badea" fiind obligaţi să vândă în afara stadionului.
Care sunt perţurile pe cele două site-uri?
shop.fcdinamo.ro:
Fular- 35 lei, cravată- 75 lei, şapcă- 25 lei , eşarfă- 25 lei
magazinf