Discover Dracula Tour, proiect-pilot de atragere a turiştilor din ţările exotice în România, prin prezentarea legendelor care se învârt în jurul ţării noastre şi a locurilor pe unde a şi a locurilor pe unde a „bântuit” Dracula
Federaţia Patronatelor din Turism şi Servicii (FPTS) lansează alături de tur operatorul S&S Travel un produs special destinat turiştilor străini bazat pe faima pe care o are în străinătate legenda lui Dracula. „Discover Dracula Tour – the history and the legends”, în concepţia FPTS şi S&S Travel, este mai mult decât un produs turistic, este o modalitate de promovare a României pe pieţele exotice acolo unde promovarea ţării noastre încă nu şi-a făcut simţită prezenţa îndeajuns. Tocmai de aceea, Discover Dracula Tour va fi promovat întâi pe pieţele asiatice, mai precis în China, Thailanda şi Japonia, acolo unde reprezentanţii FPTS au sesizat un interes sporit pentru locurile de legendă ale lui Dracula.
„Legenda pe care se bazează Discover Dracula Tour nu trebuie să incomodeze opinia publică românească, ci să fie transformată într-o modalitate de a spori incoming-ul de turişti străini, profitând de faima universală a acestei figuri şi de atractivitatea pe care o reprezintă pentru turiştii străini. Falsele pudibonderii şi orgolii nu-şi au locul în concurenţa dură din turismul internaţional. Dacă România nu va profita de acest brand, o vor face vecinii săi, în Serbia existând deja o iniţiativă de a-l transforma pe Vlad Ţepeş şi legenda sa într-o poveste sârbească, tocmai pentru a o transforma într-un produs turistic al ţării vecine”, au precizat reprezentanţii FPTS.
Legenda pe care o vinde acest produs turistic le va revela turiştilor străini câteva locuri frumoase din România, deschizând apetitul pentru cunoaşterea acestei ţări, pentru întâlnirea cu istoria ei şi cu locurile ei de poveste. Discover Dracula Tour – the histo