Europarlamentarul Theodor Stolojan considera de neacceptat faptul ca Ministerul Transporturilor a platit firme de consultanta private, dar documentele in baza carora a esuat privatizarea CFR Marfa nu sunt suficient de clare, ministrul Transporturilor si patronul GFR interpretandu-le fiecare in felul lui.
Intrebat de Ziare.com cum comenteaza esecul privatizarii CFR Marfa, fostul premier a afirmat ca "e vorba de incompetenta".
"Este neputinta de a invata din greselile trecutului. Pentru aceasta privatizare Ministerul Transporturilor a apelat si la firme de consultanta private si este incalificabil sa poti sa scoti Hotarare de Guvern, decizii ale Comisiei de privatizare, care sa fie citite in mod diferit de catre o parte sau de alta, de catre vanzator sau de catre cumparator.
Asa ceva este de neimaginat! Dupa cum ati putut vedea, fiecare a interpretat clauzele in felul propriu. Pur si simplu este de neacceptat asa ceva", a completat Theodor Stolojan, referindu-se la declaratiile date de Ramona Manescu si Gruia Stoica, ministrul sustinand ca "se analizeaza" posibilitatea retinerii banilor depusi de castigatorul licitatiei.
Europarlamentarul PDL a respins ideea ca Guvernul Ponta a incercat sa pacaleasca FMI pentru a putea incheia cu bine acordul atat de necesar Romaniei, ipoteza avansata de alti analisti.
Esec la CFR Marfa - Biris: Un doctor in drept si unul in economie nu au stiut ce semneaza?
Privatizarea CFR Marfa, un joc politic? Interviu cu Mircea Cosea
"In niciun caz nu e vorba despre un joc! Asa ceva nu se facea decat pe vremea lui Ceausescu, cand se incheia un acord cu FMI, dupa ce anterior se cadea de acord pe niste masuri, si pe urma pur si simplu acele masuri nu se luau, doar se emiteau decrete ca masurile s-ar fi luat.
Asa ceva este exclus! Ceea ce s-a intamplat cu CF