Show-ul "Vocea României", difuzată de ProTv, a fost lider de audienţă încă de la prima ediţie. Astfel, ieri, în intervalul 20.17-22.26 emisiunea a adunat în faţa micilor ecrane, în minutul de maximă audienţă, înregistrat la 21:10, două milioane şi jumătate de telespectatori la nivel naţional.
CITEŞTE ŞI:VOCEA ROMÂNIEI. Cine e concurentul căruia Smiley i-a spus: "Eşti cea mai impresionantă voce pe care am auzit-o vreodată în România". VIDEO
CITEŞTE ŞI:VOCEA ROMÂNIEI: "Cum poate dintr-o fiinţă atât de plăpândă să iasă vocea aceasta?!" Etapa a doua: cine a fost preferatul tău? VIDEO
CITEŞTE ŞI:VOCEA ROMÂNIEI. Show-ul muzical al momentului a debutat aseară la PRO TV. Cine va fi CEA MAI BUNĂ VOCE DIN ŢARĂ. VIDEO
În minutul de aur, care a fost la 22:05, la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, ProTV a obţinut 16,7 puncte de rating, ceea ce corespunde unei cote de piaţă de nu mai puţin de 43,6%, potrivit unui comunicat al televiziunii. Asta înseamnă că aproape jumătate din publicul vizat de ProTv a urmărit emisiunea "Vocea României" în acel moment.
În acest minut, Antena 1 obţinea de 7 ori mai puţin decât primul clasat, ProTv, şi anume 2,3 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 6,1%. ProTV a fost lider de piaţă incontestabil pe toate segmentele de public. Astfel, la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, ProTv înregistra o audienţă medie de 11,7 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 32,9%, în timp ce Antena 1 obţinea mai puţin de jumătate, 4,7 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 13,1%.
Pe întreg publicul din mediul urban, ProTV a înregistrat o audienţă dublă faţă de cea a competitorului său direct. În timp ce ProTv a obţinut 10,2 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 22,5%, Antena 1 înregistra doar 5,4 puncte de rating şi o cotă de